A A A K K K
для людей із порушенням зору
Журавненська селищна рада
Львівська область, Стрийський район

Виконавчий апарат

Україна

ЖУРАВНЕНСЬКА СЕЛИЩНА РАДА

СТРИЙСЬКОГО РАЙОНУ  ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

І сесія  VІІІ  демократичного скликання

Р І Ш Е Н Н Я

від 8 грудня 2020  року № 1-11

Про  затвердження структури і загальної  чисельності працівників апарату Журавненської селищної ради та її виконавчих органів

   Керуючись підпунктом 5 частини 1 статті 26, статтею 59 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», із врахуванням Постанови Кабінету Міністрів України від 09.03.2006  № 268 «Про впорядкування структури та умов оплати праці працівників апарату органів виконавчої влади, органів прокуратури, судів та інших органів», за пропозицією селищного голови Журавненська селищна рада ВИРІШИЛА:

  1. Затвердити структуру і штатний розпис апарату  Журавненської селищної ради та її виконавчих органів згідно з додатком 1.
  2. Затвердити загальну чисельність апарату Журавненської селищної ради в кількості 40 штатних одиниць.
  3. Контроль за виконанням цього рішення доручити постійній депутатській комісії з питань бюджету, комунальної власності, економічного розвитку, інвестицій.

    Селищний голова                                                            Василь ВІТЕР

 

 

ДОДАТОК 1

ЗАТВЕРДЖЕНО

рішенням  Журавненської селищної ради

від 8 грудня 2020 р. № 1-11

 

СТРУКТУРА АПАРАТУ

Журавненської селищної ради та її виконавчих органів

№ з/п

Назва структурного підрозділу та посад

Кількість штатних посад

АПАРАТ РАДИ

1

Селищний голова

1

2

Перший заступник селищного голови

1

3

Заступник селищного голови з питань діяльності виконавчих органів

1

4

Секретар ради

1

5

Керуючий справами виконавчого комітету

1

6

Староста

7

 

Всього

12,0

АПАРАТ ВИКОНКОМУ

Відділ з питань юридичного забезпечення та комунікацій

7

Начальник відділу

1

8

Провідний  спеціаліст  з персоналу

1

9

Головний спеціаліст з військового обліку  та  бронювання  військовозобов'язаних

1

 

Всього

3,0

Відділ документообігу, інформаційної роботи та зв’язків з громадськістю

10

Начальник відділу

1

11

Головний  спеціаліст з інформаційної роботи  та  системного адміністрування

1

12

Головний спеціаліст трудового архіву

1

13

Спеціаліст  І категорії

2

14

Секретар  керівника

1

 

Всього

6

Відділ комунальної інфраструктури, містобудування, житлово-комунального господарства, інвестицій

15

Начальник відділу

1

16

Провідний    спеціаліст ЖКГ, комунальної інфраструктури та цивільного захисту

1

17

Головний спеціаліст з питань розвитку економіки та грантової діяльності

1

18

Провідний спеціаліст із розвитку сільських територій

1

 

Всього

4,0

Відділ  з питань земельних ресурсів, кадастру та екології

19

Начальник відділу

1

20

Провідний    спеціаліст

1

21

Спеціаліст 2 категорії

2

 

Всього

4,0

Відділ бухгалтерського обліку, звітності та

господарського забезпечення

22

Начальник відділу – головний бухгалтер

1

23

Провідний спеціаліст

1

24

Прибиральник службових приміщень

1

25

Водій

1

 

Всього

4,0

Служба  у  справах дітей

26

Начальник служби

1

27

Провідний спеціаліст

1

 

Всього

2,0

Центр надання  адміністративних послуг

28

Начальник відділу

1

29

Адміністратор

3

30

Державний реєстратор

1

 

Всього

5,0

 

 

 

 

РАЗОМ

40

 

Україна

ЖУРАВНЕНСЬКА СЕЛИЩНА РАДА

СТРИЙСЬКОГО РАЙОНУ  ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

8 сесія  VІІІ  скликання

Р І Ш Е Н Н Я № 8-17

                          від 14 липня 2021 року                                                         селище Журавно

 

Про внесення змін до структури апарату

Журавненської селищної ради та її виконавчих органів

  Із врахуванням вимог Закону України «Про Національний архівний фонд та архівні установи», враховуючи рішення 1 сесії VIII скликання № 1-11 від 08.12.2020 «Про затвердження структури і загальної чисельності працівників апарату Журавненської селищної ради та її виконавчих органів», 4 сесії VIII скликання № 4-4 від 28 січня 2021 «Про створення трудового архіву та затвердження Положення про нього», відповідно до статті 26, пункту 2 статті 54 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», беручи до уваги висновок депутатської комісії,  селищна рада

ВИРІШИЛА:

   1. Внести зміни до структури та штатної чисельності працівників апарату Журавненської селищної ради та її виконавчих  органів , затвердженої рішенням 1 сесії VIII скликання № 1-11 від 08.12.2020 «Про затвердження структури і загальної чисельності працівників апарату Журавненської селищної ради та її виконавчих органів», а саме:

            1.1. Вивести із відділу документообігу, інформаційної роботи та зв’язків з громадськістю апарату виконавчого комітету Журавненської селищної ради посаду «головний спеціаліст» - 1 штатна одиниця;

            1.2. В апараті ради ввести посаду «головний спеціаліст трудового архіву» - 1 штатна одиниця.

   2. Затвердити  структуру і загальну чисельність працівників апарату Журавненської селищної ради та її виконавчих органів  у новій редакції (додається) та ввести її в дію з 01 серпня 2021 року.

  3. Контроль за виконанням рішення покласти на постійну комісію з гуманітарних питань, молодіжної політики, спорту, соціального захисту населення,  законності, взаємодії з громадськими формуваннями, регламенту і депутатської етики (Роман АРТЕМЧУК).

Селищний голова                                                                 Василь ВІТЕР

ЗАТВЕРДЖЕНО

рішенням Журавненської селищної ради

від 14.07.2021 №8-17

СТРУКТУРА АПАРАТУ

Журавненської селищної ради та її виконавчих органів

№ з/п

Назва структурного підрозділу та посад

Кількість штатних посад

АПАРАТ РАДИ

1

Селищний голова

1

2

Перший заступник селищного голови

1

3

Заступник селищного голови з питань діяльності виконавчих органів

1

4

Секретар ради

1

5

Керуючий справами виконавчого комітету

1

6

Староста

7

7

Головний спеціаліст трудового архіву

1

 

Всього

13,0

АПАРАТ ВИКОНКОМУ

Відділ з питань юридичного забезпечення та комунікацій

8

Начальник відділу

1

9

Провідний спеціаліст  з персоналу

1

10

Головний спеціаліст з військового обліку  та  бронювання  військовозобов'язаних

1

 

Всього

3,0

Відділ документообігу, інформаційної роботи та зв’язків з громадськістю

11

Начальник відділу

1

12

Головний спеціаліст з інформаційної роботи  та  системного адміністрування

1

13

Спеціаліст  І категорії

2

14

Секретар  керівника

1

 

Всього

5

Відділ комунальної інфраструктури, містобудування, житлово-комунального господарства, інвестицій

15

Начальник відділу

1

16

Провідний спеціаліст ЖКГ, комунальної інфраструктури та цивільного захисту

1

17

Головний спеціаліст з питань розвитку економіки та грантової діяльності

1

18

Провідний спеціаліст із розвитку сільських територій

1

 

Всього

4,0

Відділ  з питань земельних ресурсів, кадастру та екології

19

Начальник відділу

1

20

Провідний спеціаліст

1

21

Спеціаліст 2 категорії

2

 

Всього

4,0

Відділ бухгалтерського обліку, звітності та господарського забезпечення

22

Начальник відділу – головний бухгалтер

1

23

Провідний спеціаліст

1

24

Прибиральник службових приміщень

1

25

Водій

1

 

Всього

4,0

Служба у справах дітей

26

Начальник служби

1

27

Провідний спеціаліст

1

 

Всього

2,0

Центр надання адміністративних послуг

28

Начальник відділу

1

29

Адміністратор

3

30

Державний реєстратор

1

 

Всього

5,0

 

 

 

 

РАЗОМ

40

 

Україна

ЖУРАВНЕНСЬКА СЕЛИЩНА РАДА

СТРИЙСЬКОГО РАЙОНУ  ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

9 сесія  VІІІ  скликання

Р І Ш Е Н Н Я № 9-9

                    від 26 серпня 2021 року                                                         селище Журавно

 

Про внесення змін до структури апарату

Журавненської селищної ради та її виконавчих

органів

   У зв’язку із набранням чинності Закону України «Про внесення змін до Закону України «Про публічні закупівлі» та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель» (далі - Закону) від 19.09.2019 № 114-ІХ, в частині призначення уповноваженої особи, відповідальною за організацію та проведення процедур закупівлі/спрощених закупівель згідно з цим Законом, фінансуванням надання адміністративних послуг соціального характеру через Журавненську селищну територіальну громаду, враховуючи рішення 1 сесії VIII скликання № 1-11 від 08.12.2020 «Про затвердження структури і загальної чисельності працівників апарату Журавненської селищної ради та її виконавчих органів», 8 сесії VIII скликання № 8-17 від 14 липня 2021 «Про внесення змін до структури апарату Журавненської селищної ради та її виконавчих органів», відповідно до статті 26, пункту 2 статті 54 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», беручи до уваги висновки депутатських комісій, селищна рада

ВИРІШИЛА:

   1. Внести зміни до структури та штатної чисельності працівників апарату Журавненської селищної ради та її виконавчих  органів , затвердженої рішенням 8 сесії VIII скликання № 8-17 від 14.07.2021 «Про внесення змін до структури апарату Журавненської селищної ради та її виконавчих органів», а саме:

       1,1, Ввести у відділ бухгалтерського обліку, звітності та господарського забезпечення виконавчого комітету Журавненської селищної ради посаду «спеціаліст 1 категорії» - 1 штатна одиниця;

   2. Затвердити структуру і загальну чисельність працівників апарату Журавненської селищної ради та її виконавчих органів  у новій редакції (додається) та ввести її в дію з 01 вересня 2021 року.

   3. Контроль за виконанням рішення покласти на постійну комісію з гуманітарних питань, молодіжної політики, спорту, соціального захисту населення, законності, взаємодії з громадськими формуваннями, регламенту і депутатської етики (Роман АРТЕМЧУК).

Селищний голова                                                                 Василь ВІТЕР

ЗАТВЕРДЖЕНО

рішенням Журавненської селищної ради

від 26.08.2021 № 9-9

СТРУКТУРА АПАРАТУ

Журавненської селищної ради та її виконавчих органів

№ з/п

Назва структурного підрозділу та посад

Кількість штатних посад

АПАРАТ РАДИ

1

Селищний голова

1

2

Перший заступник селищного голови

1

3

Заступник селищного голови з питань діяльності виконавчих органів

1

4

Секретар ради

1

5

Керуючий справами виконавчого комітету

1

6

Староста

7

7

Головний спеціаліст трудового архіву

1

 

Всього

13,0

АПАРАТ ВИКОНКОМУ

Відділ з питань юридичного забезпечення та комунікацій

8

Начальник відділу

1

9

Провідний спеціаліст  з персоналу

1

10

Головний спеціаліст з військового обліку  та  бронювання  військовозобов'язаних

1

 

Всього

3,0

Відділ документообігу, інформаційної роботи та зв’язків з громадськістю

11

Начальник відділу

1

12

Головний спеціаліст з інформаційної роботи  та  системного адміністрування

1

13

Спеціаліст  І категорії

2

14

Секретар  керівника

1

 

Всього

5

Відділ комунальної інфраструктури, містобудування, житлово-комунального господарства, інвестицій

15

Начальник відділу

1

16

Провідний спеціаліст ЖКГ, комунальної інфраструктури та цивільного захисту

1

17

Головний спеціаліст з питань розвитку економіки та грантової діяльності

1

18

Провідний спеціаліст із розвитку сільських територій

1

 

Всього

4,0

Відділ  з питань земельних ресурсів, кадастру та екології

19

Начальник відділу

1

20

Провідний спеціаліст

1

21

Спеціаліст 2 категорії

2

 

Всього

4,0

Відділ бухгалтерського обліку, звітності та господарського забезпечення

22

Начальник відділу – головний бухгалтер

1

23

Провідний спеціаліст

1

24

Спеціаліст 1 категорії

1

25

Прибиральник службових приміщень

1

26

Водій

1

 

Всього

5,0

Служба у справах дітей

27

Начальник служби

1

28

Провідний спеціаліст

1

 

Всього

2,0

Центр надання адміністративних послуг

29

Начальник відділу

1

30

Адміністратор

3

31

Державний реєстратор

1

 

Всього

5,0

 

 

 

 

РАЗОМ

41

 

         Секретар ради                                                                             Ярослав БАШТА

УКРАЇНА

ЖУРАВНЕНСЬКА СЕЛИЩНА РАДА

СТРИЙСЬКОГО РАЙОНУ  ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

10 сесія  VІІІ  скликання

Р І Ш Е Н Н Я № 10-9

від 08 жовтня 2021 року                                                         селище Журавно

 

Про внесення змін до структури апарату

Журавненської селищної ради та її виконавчих

органів

У зв’язку із набранням чинності Закону України «Про внесення змін до Закону України «Про публічні закупівлі» та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель» (далі - Закону) від 19.09.2019 № 114-ІХ, в частині призначення уповноваженої особи, відповідальною за організацію та проведення процедур закупівлі/спрощених закупівель згідно з цим Законом, фінансуванням надання адміністративних послуг соціального характеру через Журавненську селищну територіальну громаду, враховуючи рішення 1 сесії VIII скликання № 1-11 від 08.12.2020 «Про затвердження структури і загальної чисельності працівників апарату Журавненської селищної ради та її виконавчих органів», 8 сесії VIII скликання № 8-17 від 14 липня 2021 «Про внесення змін до структури апарату Журавненської селищної ради та її виконавчих органів», 9 сесії VIII скликання № 9-9 від 26 серпня 2021 «Про внесення змін до структури апарату Журавненської селищної ради та її виконавчих органів»,  відповідно до статті 26, пункту 2 статті 54 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», беручи до уваги висновки депутатських комісій, селищна рада

ВИРІШИЛА:

1. Внести зміни до структури та штатної чисельності працівників апарату Журавненської селищної ради та її виконавчих  органів , затвердженої рішенням 8 сесії VIII скликання № 9-9 від 26.08.2021 «Про внесення змін до структури апарату Журавненської селищної ради та її виконавчих органів», а саме:

    1. Вивести з відділу бухгалтерського обліку, звітності та господарського забезпечення виконавчого комітету Журавненської селищної ради посаду «спеціаліст 1 категорії» - 1 штатна одиниця;
    2. Ввести у відділ бухгалтерського обліку, звітності та господарського забезпечення виконавчого комітету Журавненської селищної ради посаду «спеціаліст 2 категорії» - 1 штатна одиниця.

2. Затвердити структуру і загальну чисельність працівників апарату Журавненської селищної ради та її виконавчих органів  у новій редакції (додається) та ввести її в дію з 15 жовтня  2021 року.

3. Контроль за виконанням рішення покласти на постійну комісію з гуманітарних питань, молодіжної політики, спорту, соціального захисту населення, законності, взаємодії з громадськими формуваннями, регламенту і депутатської етики (Роман АРТЕМЧУК).

Селищний голова                                                                 Василь ВІТЕР

ЗАТВЕРДЖЕНО

рішенням Журавненської селищної ради

від 08.10.2021 № 10-9

 

СТРУКТУРА АПАРАТУ

Журавненської селищної ради та її виконавчих органів

№ з/п

Назва структурного підрозділу та посад

Кількість штатних посад

АПАРАТ РАДИ

1

Селищний голова

1

2

Перший заступник селищного голови

1

3

Заступник селищного голови з питань діяльності виконавчих органів

1

4

Секретар ради

1

5

Керуючий справами виконавчого комітету

1

6

Староста

7

7

Головний спеціаліст трудового архіву

1

 

Всього

13,0

АПАРАТ ВИКОНКОМУ

Відділ з питань юридичного забезпечення та комунікацій

8

Начальник відділу

1

9

Провідний спеціаліст  з персоналу

1

10

Головний спеціаліст з військового обліку  та  бронювання  військовозобов'язаних

1

 

Всього

3,0

Відділ документообігу, інформаційної роботи та зв’язків з громадськістю

11

Начальник відділу

1

12

Головний спеціаліст з інформаційної роботи  та  системного адміністрування

1

13

Спеціаліст  І категорії

2

14

Секретар  керівника

1

 

Всього

5

Відділ комунальної інфраструктури, містобудування, житлово-комунального господарства, інвестицій

15

Начальник відділу

1

16

Провідний спеціаліст ЖКГ, комунальної інфраструктури та цивільного захисту

1

17

Головний спеціаліст з питань розвитку економіки та грантової діяльності

1

18

Провідний спеціаліст із розвитку сільських територій

1

 

Всього

4,0

Відділ  з питань земельних ресурсів, кадастру та екології

19

Начальник відділу

1

20

Провідний спеціаліст

1

21

Спеціаліст 2 категорії

2

 

Всього

4,0

Відділ бухгалтерського обліку, звітності та

господарського забезпечення

22

Начальник відділу – головний бухгалтер

1

23

Провідний спеціаліст

1

24

Спеціаліст 2 категорії

1

25

Прибиральник службових приміщень

1

26

Водій

1

 

Всього

5,0

Служба у справах дітей

27

Начальник служби

1

28

Провідний спеціаліст

1

 

Всього

2,0

Центр надання адміністративних послуг

29

Начальник відділу

1

30

Адміністратор

3

31

Державний реєстратор

1

 

Всього

5,0

 

 

 

 

РАЗОМ

41

 

         Секретар ради                                                                             Ярослав БАШТА

 

 

УКРАЇНА

ЖУРАВНЕНСЬКА СЕЛИЩНА РАДА
СТРИЙСЬКОГО РАЙОНУ ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ВИКОНАВЧИЙ  КОМІТЕТ

РІШЕННЯ

       від «28» березня  2022 р.                                  смт. Журавно                             № 47

 

Про внесення змін до структури та штатної

чисельності працівників апарату Журавненської

селищної ради та її виконавчих  органів

  З метою забезпечення належного та своєчасного  надання соціальних послуг внутрішньо переміщеним особам, а також дотримання їх прав та свобод на території Журавненської селищної територіальної громади Стрийського району Львівської області, керуючись  Законом України «Про правовий режим воєнного стану», Указами Президента України від 24.02.2022 №64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні», №133/2022 від 14.03.20222 р. «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні», враховуючи рішення 1 сесії VIII скликання № 1-11 від 08.12.2020 «Про затвердження структури і загальної чисельності працівників апарату Журавненської селищної ради та її виконавчих органів», 8 сесії VIII скликання № 8-17 від 14 липня 2021 «Про внесення змін до структури апарату Журавненської селищної ради та її виконавчих органів», 9 сесії VIII скликання № 9-9 від 26 серпня 2021 «Про внесення змін до структури апарату Журавненської селищної ради та її виконавчих органів», 10 сесії VIII скликання № 10-9 від 08 жовтня 2021 «Про внесення змін до структури апарату Журавненської селищної ради та її виконавчих органів»,  відповідно до статті 26, пункту 2 статті 54 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»,  виконавчий комітет 

ВИРІШИВ:

1. Внести зміни до структури та штатної чисельності працівників апарату Журавненської селищної ради та її виконавчих  органів , затвердженої рішенням 10 сесії VIII скликання            № 10-9 від 08.10.2021 «Про внесення змін до структури апарату Журавненської селищної ради та її виконавчих органів», а саме:

  1.  

1.1. Ввести в апарат ради  посаду «провідний спеціаліст з питань соціального захисту населення» - 1 штатна одиниця.

2. Затвердити структуру і загальну чисельність працівників апарату Журавненської селищної ради та її виконавчих органів в кількості 42 штатні одиниці  та ввести її в дію з 28 березня  2022 року.

3. Дане рішення затвердити на черговому засіданні сесії Журавненської селищної ради Стрийського району Львівської області VIII скликання.

4. Контроль за виконанням рішення залишаю за собою

Селищний голова                                                                 Василь ВІТЕР

 

ЗАТВЕРДЖЕНО

рішенням виконавчого комітету

Журавненської селищної ради

від 28.03.2022 р. № 47

 

СТРУКТУРА АПАРАТУ

Журавненської селищної ради та її виконавчих органів

№ з/п

Назва структурного підрозділу та посад

Кількість штатних посад

АПАРАТ РАДИ

1

Селищний голова

1

2

Перший заступник селищного голови

1

3

Заступник селищного голови з питань діяльності виконавчих органів

1

4

Секретар ради

1

5

Керуючий справами виконавчого комітету

1

6

Староста

7

7

Головний спеціаліст трудового архіву

1

8

Провідний спеціаліст з питань соціального захисту населення

1

 

Всього

14,0

АПАРАТ ВИКОНКОМУ

Відділ з питань юридичного забезпечення та комунікацій

8

Начальник відділу

1

9

Провідний спеціаліст  з персоналу

1

10

Головний спеціаліст з військового обліку  та  бронювання  військовозобов'язаних

1

 

Всього

3,0

Відділ документообігу, інформаційної роботи та зв’язків з громадськістю

11

Начальник відділу

1

12

Головний спеціаліст з інформаційної роботи  та  системного адміністрування

1

13

Спеціаліст  І категорії

2

14

Секретар  керівника

1

 

Всього

5

Відділ комунальної інфраструктури, містобудування, житлово-комунального господарства, інвестицій

15

Начальник відділу

1

16

Провідний спеціаліст ЖКГ, комунальної інфраструктури та цивільного захисту

1

17

Головний спеціаліст з питань розвитку економіки та грантової діяльності

1

18

Провідний спеціаліст із розвитку сільських територій

1

 

Всього

4,0

Відділ  з питань земельних ресурсів, кадастру та екології

19

Начальник відділу

1

20

Провідний спеціаліст

1

21

Спеціаліст 2 категорії

2

 

Всього

4,0

Відділ бухгалтерського обліку, звітності та

господарського забезпечення

22

Начальник відділу – головний бухгалтер

1

23

Провідний спеціаліст

1

24

Спеціаліст 2 категорії

1

25

Прибиральник службових приміщень

1

26

Водій

1

 

Всього

5,0

Служба у справах дітей

27

Начальник служби

1

28

Провідний спеціаліст

1

 

Всього

2,0

Центр надання адміністративних послуг

29

Начальник відділу

1

30

Адміністратор

3

31

Державний реєстратор

1

 

Всього

5,0

 

 

 

 

РАЗОМ

42

 

                 Керуюча справами                                                                                Галина ГРИЗАК

Україна

ЖУРАВНЕНСЬКА СЕЛИЩНА РАДА

СТРИЙСЬКОГО РАЙОНУ  ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

17 сесія VІІІ скликання

 

Р І Ш Е Н Н Я № 17-15

від 19 травня 2022 року                                                         селище Журавно

 

Про внесення змін до структури

та штатної чисельності працівників апарату

Журавненської селищної ради та її виконавчих

органів

 

У зв’язку із набранням чинності Закону України «Про внесення змін до Закону України «Про публічні закупівлі» та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель» (далі - Закону) від 19.09.2019 № 114-ІХ, в частині призначення уповноваженої особи, відповідальною за організацію та проведення процедур закупівлі/спрощених закупівель згідно з цим Законом, фінансуванням надання адміністративних послуг соціального характеру через Журавненську селищну територіальну громаду, враховуючи рішення 1 сесії VIII скликання № 1-11 від 08.12.2020 «Про затвердження структури і загальної чисельності працівників апарату Журавненської селищної ради та її виконавчих органів», 8 сесії VIII скликання № 8-17 від 14 липня 2021 «Про внесення змін до структури апарату Журавненської селищної ради та її виконавчих органів», 9 сесії VIII скликання № 9-9 від 26 серпня 2021 «Про внесення змін до структури апарату Журавненської селищної ради та її виконавчих органів», 10 сесії VIII скликання № 10-9 від 08 жовтня 2021 «Про внесення змін до структури апарату Журавненської селищної ради та її виконавчих органів», рішення виконавчого комітету № 47 від 28.03.2022 року “Про внесення змін до структури та штатної чисельності працівників апарату Журавненської селищної ради та її виконавчих органів”,  відповідно до статті 26, пункту 2 статті 54 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», беручи до уваги висновки депутатських комісій, селищна рада

 

ВИРІШИЛА:

1. Внести зміни до структури та штатної чисельності працівників апарату Журавненської селищної ради та її виконавчих  органів , затвердженої рішенням виконавчого комітету № 47 від 28.03.2022 року «Про внесення змін до структури апарату Журавненської селищної ради та її виконавчих органів», а саме:

    1. Вивести з відділу бухгалтерського обліку, звітності та господарського забезпечення виконавчого комітету Журавненської селищної ради посаду «спеціаліст 2 категорії» - 1 штатна одиниця;
    2. Ввести у відділ бухгалтерського обліку, звітності та господарського забезпечення виконавчого комітету Журавненської селищної ради посаду «головний спеціаліст» - 1 штатна одиниця.

2. Затвердити структуру і загальну чисельність працівників апарату Журавненської селищної ради та її виконавчих органів  у новій редакції (додається) та ввести її в дію з 24 травня  2022 року.

3. Контроль за виконанням рішення покласти на постійну комісію з гуманітарних питань, молодіжної політики, спорту, соціального захисту населення, законності, взаємодії з громадськими формуваннями, регламенту і депутатської етики (Роман АРТЕМЧУК).

 

Селищний голова                                                                 Василь ВІТЕР

 

ЗАТВЕРДЖЕНО

рішенням Журавненської селищної ради

від  19.05.2022 № 17-15

 

СТРУКТУРА АПАРАТУ

Журавненської селищної ради та її виконавчих органів

№ з/п

Назва структурного підрозділу та посад

Кількість штатних посад

АПАРАТ РАДИ

1

Селищний голова

1

2

Перший заступник селищного голови

1

3

Заступник селищного голови з питань діяльності виконавчих органів

1

4

Секретар ради

1

5

Керуючий справами виконавчого комітету

1

6

Староста

7

7

Головний спеціаліст трудового архіву

1

8

Провідний спеціаліст з питань соціального захисту населення

1

 

Всього

14,0

АПАРАТ ВИКОНКОМУ

Відділ з питань юридичного забезпечення та комунікацій

8

Начальник відділу

1

9

Провідний спеціаліст  з персоналу

1

10

Головний спеціаліст з військового обліку  та  бронювання  військовозобов'язаних

1

 

Всього

3,0

Відділ документообігу, інформаційної роботи та зв’язків з громадськістю

11

Начальник відділу

1

12

Головний спеціаліст з інформаційної роботи  та  системного адміністрування

1

13

Спеціаліст  І категорії

2

14

Секретар  керівника

1

 

Всього

5

Відділ комунальної інфраструктури, містобудування, житлово-комунального господарства, інвестицій

15

Начальник відділу

1

16

Провідний спеціаліст ЖКГ, комунальної інфраструктури та цивільного захисту

1

17

Головний спеціаліст з питань розвитку економіки та грантової діяльності

1

18

Провідний спеціаліст із розвитку сільських територій

1

 

Всього

4,0

Відділ  з питань земельних ресурсів, кадастру та екології

19

Начальник відділу

1

20

Провідний спеціаліст

1

21

Спеціаліст 2 категорії

2

 

Всього

4,0

Відділ бухгалтерського обліку, звітності та

господарського забезпечення

22

Начальник відділу – головний бухгалтер

1

23

Провідний спеціаліст

1

24

Головний спеціаліст

1

25

Прибиральник службових приміщень

1

26

Водій

1

 

Всього

5,0

Служба у справах дітей

27

Начальник служби

1

28

Провідний спеціаліст

1

 

Всього

2,0

Центр надання адміністративних послуг

29

Начальник відділу

1

30

Адміністратор

3

31

Державний реєстратор

1

 

Всього

5,0

 

 

 

 

РАЗОМ

42

Секретар ради                                                                             Ярослав БАШТА

 

Україна

ЖУРАВНЕНСЬКА СЕЛИЩНА РАДА

СТРИЙСЬКОГО РАЙОНУ  ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

21 сесія VІІІ скликання

 

Р І Ш Е Н Н Я № 21-15

від 15 грудня 2022 року                                                         селище Журавно

 

Про внесення змін до структури

та штатної чисельності працівників апарату

Журавненської селищної ради та її виконавчих

органів

 

З метою надання якісних послуг у сфері містобудування та архітектури, враховуючи рішення 1 сесії VIII скликання № 1-11 від 08.12.2020 «Про затвердження структури і загальної чисельності працівників апарату Журавненської селищної ради та її виконавчих органів», 8 сесії VIII скликання № 8-17 від 14 липня 2021 «Про внесення змін до структури апарату Журавненської селищної ради та її виконавчих органів», 9 сесії VIII скликання № 9-9 від 26 серпня 2021 «Про внесення змін до структури апарату Журавненської селищної ради та її виконавчих органів», 10 сесії VIII скликання № 10-9 від 08 жовтня 2021 «Про внесення змін до структури апарату Журавненської селищної ради та її виконавчих органів», рішення виконавчого комітету № 47 від 28.03.2022 року “Про внесення змін до структури та штатної чисельності працівників апарату Журавненської селищної ради та її виконавчих органів”, рішення 17 сесії VIII скликання  № 17-15 від 19 травня 2022 “Про внесення змін до структури та штатної чисельності працівників апарату Журавненської селищної ради та її виконавчих органів”,  відповідно до статті 26, пункту 2 статті 54 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», беручи до уваги висновки депутатських комісій, селищна рада

ВИРІШИЛА:

1. Внести зміни до структури та штатної чисельності працівників апарату Журавненської селищної ради та її виконавчих  органів , затвердженої рішенням 17 сесії VIII скликання  № 17-15 від 19.05.2022 року «Про внесення змін до структури  та штатної чисельності працівників апарату Журавненської селищної ради та її виконавчих органів», а саме:

1.1Ввести у відділ комунальної інфраструктури, містобудування, житлово-комунального господарства, інвестицій Журавненської селищної ради посаду «головний спеціаліст з питань містобудування та архітектури» - 1 штатна одиниця.

2. Затвердити структуру і загальну чисельність працівників апарату Журавненської селищної ради та її виконавчих органів  у новій редакції (додається) та ввести її в дію з 01 січня  2023 року.

3. Контроль за виконанням рішення покласти на постійну комісію з гуманітарних питань, молодіжної політики, спорту, соціального захисту населення, законності, взаємодії з громадськими формуваннями, регламенту і депутатської етики (Роман АРТЕМЧУК).

Селищний голова                                                                 Василь ВІТЕР

 

ЗАТВЕРДЖЕНО

рішенням Журавненської селищної ради

                                                                                            від  15.12.2022 № 21-15

СТРУКТУРА АПАРАТУ

Журавненської селищної ради та її виконавчих органів

№ з/п

Назва структурного підрозділу та посад

Кількість штатних посад

АПАРАТ РАДИ

1

Селищний голова

1

2

Перший заступник селищного голови

1

3

Заступник селищного голови з питань діяльності виконавчих органів

1

4

Секретар ради

1

5

Керуючий справами виконавчого комітету

1

6

Староста

7

7

Головний спеціаліст трудового архіву

1

8

Провідний спеціаліст з питань соціального захисту населення

1

 

Всього

14,0

АПАРАТ ВИКОНКОМУ

Відділ з питань юридичного забезпечення та комунікацій

8

Начальник відділу

1

9

Провідний спеціаліст  з персоналу

1

10

Головний спеціаліст з військового обліку  та  бронювання  військовозобов'язаних

1

 

Всього

3,0

Відділ документообігу, інформаційної роботи та зв’язків з громадськістю

11

Начальник відділу

1

12

Головний спеціаліст з інформаційної роботи  та  системного адміністрування

1

13

Спеціаліст  І категорії

2

14

Секретар  керівника

1

 

Всього

5

Відділ комунальної інфраструктури, містобудування, житлово-комунального господарства, інвестицій

15

Начальник відділу

1

16

Провідний спеціаліст ЖКГ, комунальної інфраструктури та цивільного захисту

1

17

Головний спеціаліст з питань розвитку економіки та грантової діяльності

1

18

Провідний спеціаліст із розвитку сільських територій

1

19

Головний спеціаліст з питань містобудування та архітектури

1

 

Всього

5,0

Відділ  з питань земельних ресурсів, кадастру та екології

20

Начальник відділу

1

21

Провідний спеціаліст

1

22

Спеціаліст 2 категорії

2

 

Всього

4,0

Відділ бухгалтерського обліку, звітності та

господарського забезпечення

23

Начальник відділу – головний бухгалтер

1

24

Провідний спеціаліст

1

25

Головний спеціаліст

1

26

Прибиральник службових приміщень

1

27

Водій

1

 

Всього

5,0

Центр надання адміністративних послуг

28

Начальник відділу

1

29

Адміністратор

3

30

Державний реєстратор

1

 

Всього

5,0

 

 

 

 

РАЗОМ

41

 

Секретар ради                                                                             Ярослав БАШТА

 

Україна

ЖУРАВНЕНСЬКА СЕЛИЩНА РАДА

СТРИЙСЬКОГО РАЙОНУ  ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

23 сесія VІІІ скликання

Р І Ш Е Н Н Я № 23-11

від 23 березня 202 року                                                         селище Журавно

 

Про внесення змін до структури та штатної чисельності працівників апарату Журавненської селищної ради та її виконавчих органів

 

   З метою надання якісних послуг у сфері містобудування та архітектури, на підставі рішення 1 сесії VIII скликання № 1-11 від 08.12.2020 «Про затвердження структури і загальної чисельності працівників апарату Журавненської селищної ради та її виконавчих органів», 8 сесії VIII скликання № 8-17 від 14 липня 2021 «Про внесення змін до структури апарату Журавненської селищної ради та її виконавчих органів», 9 сесії VIII скликання № 9-9 від 26 серпня 2021 «Про внесення змін до структури апарату Журавненської селищної ради та її виконавчих органів», 10 сесії VIII скликання № 10-9 від 08 жовтня 2021 «Про внесення змін до структури апарату Журавненської селищної ради та її виконавчих органів», рішення виконавчого комітету № 47 від 28.03.2022 року “Про внесення змін до структури та штатної чисельності працівників апарату Журавненської селищної ради та її виконавчих органів”, рішення 17 сесії VIII скликання № 17-15 від 19 травня 2022 “Про внесення змін до структури та штатної чисельності працівників апарату Журавненської селищної ради та її виконавчих органів”, рішення 21 сесії VIII скликання № 21-15 від 15 грудня 2022 “Про внесення змін до структури та штатної чисельності працівників апарату Журавненської селищної ради та її виконавчих органів”, пункту 5 частини 1  статті 26, статей 54, 59 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», беручи до уваги висновки депутатських комісій, селищна рада

ВИРІШИЛА:

1. Внести зміни до структури та штатної чисельності працівників апарату Журавненської селищної ради та її виконавчих  органів, затвердженої рішенням 21 сесії VIII скликання  № 21-15 від 15.12.2022 року «Про внесення змін до структури  та штатної чисельності працівників апарату Журавненської селищної ради та її виконавчих органів», а саме:

1.1. Вивести з відділу комунальної інфраструктури, містобудування, житлово-комунального господарства, інвестицій Журавненської селищної ради посаду «головний спеціаліст з питань містобудування та архітектури» - 1 штатна одиниця;

1.2. Вивести з відділу з питань земельних ресурсів, кадастру та екології Журавненської селищної ради посаду «провідний спеціаліст» - 1 штатна одиниця.

2. Змінити назву відділів селищної ради, утворених рішенням 1 сесії Журавненської селищної ради VIII скликання від 08.12.2020 № 1-11 «Про затвердження структури і загальної чисельності працівників апарату Журавненської селищної ради та її виконавчих органів» із внесеними змінами рішення 21 сесії VIII скликання  № 21-15 від 15.12.2022 року «Про внесення змін до структури  та штатної чисельності працівників апарату Журавненської селищної ради та її виконавчих органів»:

2.1. «відділ комунальної інфраструктури, містобудування, житлово-комунального господарства, інвестицій», вилучивши з назви «містобудування» та викласти назву відділу в новій редакції а саме:

«відділ комунальної інфраструктури, житлово-комунального господарства, інвестицій»;

2.2. «відділ з питань земельних ресурсів, кадастру та екології» та викласти назву відділу в новій редакції, а саме:

«відділ  з питань земельних ресурсів та кадастру».

3. Затвердити у новій редакції структуру і загальну чисельність 39 штатних одиниць працівників апарату Журавненської селищної ради та її виконавчих органів  у новій редакції, що додається та ввести її в дію з 01 травня  2023 року.

4. Виконавчим органам Журавненської селищної ради доручити:

4.1. провести відповідні зміни до структури селищної ради та затвердити штатні розписи із врахуванням проведених змін;

4.2. привести у відповідність Положення про відділ комунальної інфраструктури, житлово-комунального господарства, інвестицій та Положення про відділ з питань земельних ресурсів та кадастру.

5. Контроль за виконанням рішення покласти на постійну комісію з питань бюджету, комунальної власності, економічного розвитку, інвестицій (Степан ФЕДАН).

Селищний голова                                                                 Василь ВІТЕР

 

ЗАТВЕРДЖЕНО

рішенням 23 сесії VIII скликання

                                                                                    Журавненської селищної ради

                                                                              від  23.03.2023 № 23-11

                                                                                                         ________________ Василь ВІТЕР

 

СТРУКТУРА АПАРАТУ

Журавненської селищної ради та її виконавчих органів

№ з/п

Назва структурного підрозділу та посад

Кількість штатних посад

АПАРАТ РАДИ

1

Селищний голова

1

2

Перший заступник селищного голови

1

3

Заступник селищного голови з питань діяльності виконавчих органів

1

4

Секретар ради

1

5

Керуючий справами виконавчого комітету

1

6

Староста

7

7

Головний спеціаліст трудового архіву

1

8

Провідний спеціаліст з питань соціального захисту населення

1

 

Всього

14,0

АПАРАТ ВИКОНКОМУ

Відділ з питань юридичного забезпечення та комунікацій

8

Начальник відділу

1

9

Провідний спеціаліст  з персоналу

1

10

Головний спеціаліст з військового обліку  та  бронювання  військовозобов'язаних

1

 

Всього

3,0

Відділ документообігу, інформаційної роботи та зв’язків з громадськістю

11

Начальник відділу

1

12

Головний спеціаліст з інформаційної роботи  та  системного адміністрування

1

13

Спеціаліст  І категорії

2

14

Секретар  керівника

1

 

Всього

5

Відділ комунальної інфраструктури, житлово-комунального

господарства, інвестицій

15

Начальник відділу

1

16

Провідний спеціаліст ЖКГ, комунальної інфраструктури та цивільного захисту

1

17

Головний спеціаліст з питань розвитку економіки та грантової діяльності

1

18

Провідний спеціаліст із розвитку сільських територій

1

 

Всього

4,0

Відділ  з питань земельних ресурсів та кадастру

19

Начальник відділу

1

20

Спеціаліст 2 категорії

2

 

Всього

3,0

Відділ бухгалтерського обліку, звітності та

господарського забезпечення

21

Начальник відділу – головний бухгалтер

1

22

Провідний спеціаліст

1

23

Головний спеціаліст

1

24

Прибиральник службових приміщень

1

25

Водій

1

 

Всього

5,0

Центр надання адміністративних послуг

26

Начальник відділу

1

27

Адміністратор

3

28

Державний реєстратор

1

 

Всього

5,0

 

 

 

 

РАЗОМ

39

 

Секретар ради                                                                             Ярослав БАШТА

 

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень