A A A K K K
для людей із порушенням зору
Журавненська селищна рада
Львівська область, Стрийський район

Електронні сервіси ДПС України – це зручно!

Дата: 08.11.2021 11:48
Кількість переглядів: 45

 Жидачівська  ДПІ ГУ ДПС у Львівській області звертає увагу платників, що у період дії карантинних заходів рекомендовано надавати перевагу форматам дистанційної комунікації.

 Наразі функціонує та постійно вдосконалюється з боку Державної податкової служби України безкоштовний сервіс «Електронний кабінет» – сервіс, за допомогою якого здійснюється взаємодія органів ДПС та платників податків у режимі реального часу за допомогою персональних комп’ютерів та смарт-пристроїв без встановлення спеціалізованого програмного забезпечення.

  Знайти «Електронний кабінет» можна за адресою cabinet.tax.gov.ua, а також на офіційному вебпорталі ДПС України або за допомогою Е-порталу «Дія».

 Вхід до особистого кабінету здійснюється платником при наявності кваліфікованого електронного підпису (КЕП), який можна отримати у будь-якого кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг (КНЕДП).

 Наразі безкоштовно кваліфіковану електронну довірчу послугу можна отримати звернувшись, зокрема до Інформаційно-довідкового департаменту Державної податкової служби.

Можливості сервісу «Електронний кабінет» (ЕК)

  У відкритій частині ЕК (за умови доступу без використання кваліфікованого електронного підпису) надає можливість перегляду наступних режимів:

- Новини ДПС;

- Бланки звітності;

- Календар;

- Податкова карта України;

- Контакти ЦОП;

- Інструкція користувача;

- Інформація загальнодоступних реєстрів, зокрема:

 взяття на облік платників податків;

 реєстр платників ПДВ;

 реєстр платників акцизного податку;

 реєстр платників єдиного податку;

 реєстр неприбуткових установ;

 реєстр страхувальників;

 реєстр платників, які використовують єдиний рахунок.

 Користуючись сервісами «Електронного кабінету», авторизовані платники (доступ з використанням кваліфікованого електронного підпису) у приватній частині ЕК мають можливість дистанційної роботи в режимі он-лайн, зокрема щодо:

- облікових даних платника;

- надання податкових декларацій до територіальних органів ДПС в електронному вигляді, перегляд поданої звітності;

- реєстрації податкових накладних в ЄРПН, отримання інформації на запити, реєстр транзакцій;

- реєстрації акцизних накладних в СЕА РП, реєстр операцій обсягів пального, реєстр сум акцизного податку, реєстр транзакцій;

- програмного РРО;

- перевірки стану розрахунків з бюджетом;

- здійснення сплати податків та зборів;

- листування з органами ДПС;

- допомоги.

Режим Е-кабінет громадян

 Нагадуємо, що доступ до Е-кабінету для громадян (одразу за умови проходження електронної ідентифікації, без необхідності укладення Договору) мають: фізичні особи (громадяни) та посадові (уповноважені) особи державних органів, органів місцевого самоврядування, інших органів, підприємств та організацій.

   На сьогодні для фізичних осіб в «Електронному кабінеті» об’єднано сервіси для громадян в окремий Е-кабінет, що надає такі можливості:

- доступ до реєстраційних даних та даних про об’єкти оподаткування (рухоме та нерухоме майно, відомості про які надходять до ДПС з відповідних реєстрів інших державних органів);

- доступ до сформованих податкових повідомлень-рішень щодо сум нарахованих податкових зобов’язань з податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, транспортного податку та плати за землю;

- подання декларації про майновий стан і доходи (скориставшись сервісом «Автозаповнення Декларації на основі даних ДПС»);

- отримання відомостей про суми виплачених доходів та утриманих податків з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків.

Крім того, через режим «Стан розрахунків з бюджетом» фізичні особи можуть сплатити податки, збори, платежі, обравши на вибір одну з платіжних систем.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь