Журавненська селищна рада
Львівська область, Стрийський район

COVID-сертифікат про вакцинацію: як діяти, якщо не вдається згенерувати електронний документ

Дата: 29.10.2021 11:12
Кількість переглядів: 412

Фото без опису

Незважаючи на велику кількість успішно згенерованих COVID-сертифікатів, Міністерство охорони здоров’я продовжує фіксувати випадки, коли отримати онлайн документ не виходить. Кожен з таких випадків ретельно проаналізований, розібраний та, за можливості, виправлений.

МОЗ підготувало перелік найбільш поширених запитів та алгоритм дій, які допоможуть усунути проблеми з генерацією сертифіката.

Питання 1: Якщо ви отримали статус «Не має даних про вас» після запиту на створення документа 

Якщо ви робили запит через мобільний застосунок Дія, спробуйте повторити його через портал Дія (diia.gov.ua), використовуючи свій електронний підпис для входу.

Якщо і портал Дія відповів, що "Немає даних про вас", зверніться до Вашого сімейного лікаря або до лікаря, який робив Вам щеплення, із запитом - перевірити ваші персональні дані, зокрема такі як: 

1. ПІБ украі?нською та англіи?ською, як у паспортних документах.

2. РНОКПП (реєстраціи?нии? номер обліковоі? картки платника податків, раніше називався – індивідуальнии? податковии? номер — ІПН).

3. УНЗР - це унікальний номер запису, що вноситься про кожного громадянина України до Єдиного демографічного реєстру і допомагає зробити цифрову ідентифікацію людини.

4. Дата народження, як у паспорті/свідоцтві про народження.

5. Актуальнии? номер телефону, на якому можливо прии?мати і відсилати смс.

Якщо у вас є дитина віком до 18-ти років, то переконайтесь, що в її картці пацієнта внесені її ж РНОКПП та УНЗР, а не ваші.

Також попросіть лікаря перевірити, чи немає дублів вашого профілю в системі, або співпадінь із профілем іншої людини.

Питання 2: Якщо ви отримали статус ««Помилка при генерації сертифіката» після запиту на COVID-сертифікат

Рекомендовано звернутися до вашого сімейного лікаря або до лікаря, який робив вам щеплення, із запитом - перевірити ваші персональні дані, які описані вище. 

Питання 3: Якщо ви отримали статус «На жаль, заява не підписана» після запиту на COVID-сертифікат 

Вам потрібно відновити Дія.Підпис. Для цього рекомендовано увіи?ти до мобільного додатку або скористатись порталом Дія, використовуючи електронний підпис для входу.

Питання 4: Якщо ви отримали статус «Сертифікат про вакцинацію недоступний» з таким текстом «Ви зможете додати його лише після другого щеплення. Якщо ви вже його зробили, то зверніться до пункту вакцинації, щоб ваші дані внесли».

Рекомендовано оновити мобільнии? застосунок, після цього надіслати запит на генерацію COVID-сертифіката повторно або зробити це через сайт Дія (https://diia.gov.ua/ ), увійшовши в систему з допомогою електронного підпису.          

Питання 5: Якщо ви отримали статус «Сертифікат про вакцинацію недоступнии?» з таким текстом «Ви щепились не в Украі?ні або дані про вакцинацію внесені не тим лікарем, якии? робив щеплення». 

Якщо вакцинація проти COVID-19 була зроблена за межами України, сформувати COVID-сертифікат, якии? би врахував виконану вами вакцинацію не є можливим. МОЗ працює над такою можливістю в маи?бутньому.

Питання 6: Якщо ви отримали статус: “Номер партіі? вакцини помилковии?”.

Вам потрібно звернутися до лікаря, якии? провів щеплення і вніс медичнии? запис про вакцинацію до електронної системи охорони здоров’я, із запитом - позначити внесене, як помилкове, і додати дані повторно, без помилки. 

Без такоі? діі? ви зможете отримати Міжнародне свідоцтво про вакцинацію і не отримаєте COVID-сертифікат. 

Питання 7: “На жаль, сталася помилка” 

Звертайтесь до технічноі? підтримки порталу та додатку “Дія”  

Довідково: Якщо у вас є інші запитання про це, звертайтеся в контакт-центр МОЗ за номером гарячої лінії 0800 60 2019 (або за формою - issue.covid19.gov.ua ) , а також через чат-бот Дії - вхід на порталі державних послуг та через мобільний застосунок «Дія».

Джерело: Міністерство охорони здоров'я України


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень