Повідомити про відсутність світла відтепер можна завдяки чат-ботам у Viber і Telegram
За інформацією "Львівобленерго", можливість повідомити про відключення електроенергії з’явилася у чат-ботах «Львівобленерго» у Viber та Telegram. Аби скористатись цією функцією потрібно обрати кнопку «Немає світла» і відповісти на кілька уточнювальних запитань чат-бота.
У компанії зауважують, що наразі сервіс перебуває на етапі впровадження та вдосконалення. Фахівці "Львівобленерго" змінили та логічно систематизували меню, а також зробили діалогові кнопки більш помітними та зручними.
У чат-ботах користувачі можуть:
- подавати показники;
- отримувати повідомлення про аварійні та планові роботи;
- переглянути нарахування;
- дистанційно замовити послуги:
- коригування неправильного показника,
- зміну власника рахунку,
- встановлення зонного лічильника,
- заміну неробочого лічильника.
У найближчому майбутньому перелік доступних послуг у чат-ботах стане ще більшим.
Приєднатись до сервісів «Львівобленерго» можна, відсканувавши QR-код на картинці нижче. Окрім цього, в Telegram можна знайти чат-бот, ввівши Львівобленерго у пошуковій стрічці.